Skip to main content

Ape Macam Malam Ni?

Abang..o abang...ape macam malam ni eh? Ape macam nga Arsenal kita malam ni. Tak de ape² yang terbaru pasal Arsenal. Pemain yang injurt ataupun pemain yang sembuh dari injurt. Takde berita yang terbaru. Sbb tu aku tak update pom untuk semalam. Jadi, malam ni game kita lawan nga Blackburn. Kita kena relaks dulu sebab kita dah tak de harapan dah nak kejar Chelsea nga Man U tu. Dahla satu game je yang tinggal pasni. Kalo boleh, kurang²nya kita nak kekalkan tempat di mana kita berada sekarang.

Aku ingat nak biar Song la yagn jd kapten mlm ni...hehe

Semalam kita dah tahu yang Chelsea menang selesa dengan Liverpool dan Man U plak menang tipis dengan Sunderland. Habis tu, malam ni giliran kita la plak nak menang. Target kita malam ni nak menang dengan bergaya. Bergaya beb..Nak menang tu biar ada gaya dan style. Baru Chelsea nga Man U tu pandang lain macam sikit. Ni menang dengan gol sendiri. Low class la beb.

Jadi, untuk malam ni aku nak turunkan skuad jangkaan aku. Skuad jangkaan aku ni adalah jangkaan aku semata² setelah aku tanya nga malaun² yang ada link nga Arsenal.com. Haha.

Fabiasnki
Sagna-Campbell-Silvestre-Clichy
Nasri-Song-Diaby
Waalcott-Persie-Bendtner

Ni team yang aku jangka Wenger akan turunkan untuk malam ni. Kalo korang tengok game malam ni pastu korang compare la nga team yang aku jangka ni. Kalo korang tengok tu betol² padan, memang sah la aku ada chemistry dengan Wenger. Kalo tak padan tu, Wenger ada plan lain dalam kepala hotak dia. Macam plan B la. Plan B di jarang gak dia guna. Tu aku tak leh nak cerita banyak² takut spy Blackburn ada terbaca.
main ke tak orang tua kita malam ni??hehe

Kalo tengok skuad kat atas tu, parah jugak sebab bek tengah tu semuanya tua². Bukan tak harap langsung kat Silvestre nga Campbell ni, tapi... tu la. Dah tak de bek dah nak ganti. Djourou pom belom fit lg. Aku dah tengok dah kelmarin. Baik je dia dok atas padang tu.. DOk main nga Kieran Gibbs. Nampak macam belom fit sepenuhnya. Jadi, korang tak yah la nak pikir panjang² sebab paling kurang pom malam ni kita skor 2-0. Chewah..Kalo korang ada masok bet ke ape, korang bet la yang Arsenal ni menang. Gerenti tak menyesal. Tapi, aku ingatkan yang bet ni haram di sisi Islam. Bahasa mudah nak paham gak, judi la. Kira nama komersial dia ni bet. Biasala..bahasa orang putih, penuh konspirasi.

OFFER KONTRAK KAT CLICHY

Ni berita cam berita kecil²an la. Nak buat entry baru untuk berita ni cam tak padan je. Buat bazir post je. Jadi, aku tambah kat sini je. Arsenal telah pom bersedia menawarkan kontrak baru untuk Clichy ni. Bukan ape, Wenger cakap yang Clichy ni aset jangka masa yang panjang untuk Arsenal untuk piala EPL. Kira Clichy ni sangat penting la dalam planing Wenger ni. Korang jangan main² nga planing ni. Ingat senang ke nak buat plan.
Nampak je cam ni.ada bakat jadi penyerang,,hehe

Sebab Wenger nampak awal benar nak sambung kontrak Clichy ni? Yang ni korang dah boleh agak dah..sebab Wenger nak sangat sambung kontrak Clichy ni sebab ramai sangat kelab² dok intai dia. Bukan intai dia mandi telanjang dalam bilik persalinan. Korang jangan salah faham pulak. Kelab² ni dok intai dia sebab nak ambik dia ni sebagai pemain diorang. Biasala, pemain bek kiri yang hebat. MEsti ramai kelab yang nakkan dia ni. Kelab² yang menunjukkan minat kat Clichy ni bukan kelab cam Fulham, tapi kelab gergasi beb. Korang jangan ingat yang kelab tu nama gergasi. Kelab gergasi ni kelab² yang besar dan kewangan kukuh la cam Real Madrid dan jugak Barcelona. Diorang tahu yang Clichy ni ada skill, silap² hari bulan main posisi penyerang. Haha.

Comments

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-