khamis yang spontan

"dengar apa yang disampaikan,
jangan melihat siapa yang menyampaikan..."
khamis yang spontan khamis yang spontan Reviewed by Hafizin Jamil on Thursday, July 14, 2011 Rating: 5

24 comments:

  1. betul3..mmg spontan habis ni...!

    ReplyDelete
  2. suke entry spontan habis ni hehe :p

    ReplyDelete
  3. HJ: tapi kan..kena tahu jugak bckground org tuh..nak menuntut ilmu biar berguru..berguru pada yang adanya... betul tak? kang main dengar dair yg bukan bidangnya..bahaye tuh...

    ReplyDelete
  4. tak paham sangnat...tapi betul la kut...lalala....

    salam kenal...hehehe

    ReplyDelete
  5. kn ttp mata la mcm tu...xkasi nmpk..hehe

    ReplyDelete
  6. betol !!

    ilmu dalam otak,bukan ada d kulit...

    err boleh pakai ke ayat ni. kbai

    ReplyDelete
  7. fuh nusuk ko jiwo...betu tu...

    ReplyDelete
  8. Ye spontan.. Boleh je dengar semua tapi kena pandai ambil yg jernih..
    Thanks anyway..
    For you
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/07/dia-ucap-happy-birthday-hj.html

    ReplyDelete
  9. btol..

    tp kdang2 ade gak org tgk rupa dlu baru nk dengar.. klu cantik ensem ramai la yg nk dengar.. :p

    ReplyDelete
  10. betul betul..kalo yg disampaikan toh baik tok kite..tak kire la sape yg menyampaikn pon kite kene terime..

    ReplyDelete
  11. macam nasihat saidina Ali ni kan?

    ReplyDelete
  12. masalahnya orang kita selalu melihat orang yang menyampaikan..

    ReplyDelete
  13. jika lihat yg di smpai tkt x terlna tido je

    kehkeh

    ReplyDelete
  14. sebab tuh aku lebih suka dengar radio..

    ReplyDelete
  15. yup, benar. :)
    xkisah la sape yg menyampaikan. haruslah kita dgr. :)

    ReplyDelete
  16. ambiklah kata2 yang bermanfaat sekalipun orang yang mengatakan itu adalah orang yang hina...

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.