MARILAH MASUK KONTES KE - 3 ANJURAN KOMENSEN !

Skang ni aku nak masuk kontes membalas pantun.. tak tahu la aku ada bakat tak untuk menjawab pantun yg aku kelaskan sebagai gred A. aku ni bukanlah budak yang grad dari a.samad said. heee

korang nak masuk just picit gambar ni je..

penganjur contest ni adalah empunya belog komensen...tengok yer pantun aku balas..heee


Budak-budak banyak ragam,
Ada suka makan laici,
Gading sudah digenggam,
Tanduk simpan dalam laci.

Pergi ke sawah menangkap belut,
Makan belut bersama lengkuas,
Perahu hanyut di tengah laut,
Dibawa arus sangat deras.

Bakar ayam di atas bara,
Untuk jamuan para banduan.
Berkepit dengan si anak dara,
Kerana syaitan menjadi panduan.

Ni pantun yang cincau dari aku. Ada rezeki dapat seratus.. boleh buat topup kan..heee
MARILAH MASUK KONTES KE - 3 ANJURAN KOMENSEN ! MARILAH MASUK KONTES KE - 3 ANJURAN KOMENSEN ! Reviewed by Hafizin Jamil on Monday, July 11, 2011 Rating: 5

7 comments:

  1. best2..ika doakan HJ berjaya dpt rm100 tu..nnt bahagi dua erk sbb tolong doakan haha :p

    ReplyDelete
  2. ciss2. aku igt kan aku doh mulo2 komen. haha.

    kuat join contest. haha. buleh seratus belanjo min futsal khode.

    ReplyDelete
  3. hahaha terbaik lah pantun ni.. terer rupanya berpantun..

    anak itik anak ayam..
    anak ayam anak itik..

    tu je pantun trhebat dri sy

    ReplyDelete
  4. pantun?
    cam best je..harus lah join.
    hahaha

    ReplyDelete
  5. good luck yeaa..blh thn jgk pantun awk ni hehe

    ReplyDelete
  6. wah2...nice pantun...(^_^) gudluck geng!!! hehe

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.