wordles wednesday #3


p/s : yang ni aku snap pakai kamera vga samsung cikai  je..
wordles wednesday #3 wordles wednesday #3 Reviewed by Hafizin Jamil on Wednesday, July 20, 2011 Rating: 5

34 comments:

  1. subhanallah cantik..ade rezeki teringin gk nk jejak cni insyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. wah ko da menjejakkan kaki ke sana erk???

    alhamdulilah

    ReplyDelete
  3. cantik....time ramai dan agak sesak juga kan?sbb kebetulan cuti sek .thn ni peknen akak tak dpt gi.nnt mac-april la br dpt zarah ke sana...doakan akak spt kembali ke sana semula ye H.J

    ReplyDelete
  4. Subhanallah.. cntiknye.. tdi bru terniat nk letak gambar mcm ni.. :D tpi snap kt google jer.... bla la dpt pergi ni

    ReplyDelete
  5. kalo ada rezeki..datang tempat ni dlu eh..haha

    kak LM..kalo sampai rojer la..haha

    ReplyDelete
  6. HJ....seronok ko kan dekat......ya Allah, cecepatlah dapat ke sana....

    ReplyDelete
  7. subhanallah indahnye ^____^

    ReplyDelete
  8. teringin jejak kaki ke sana...

    ReplyDelete
  9. amin...cantik nyer....

    bereh demo ubi stelo 2 kilo

    ReplyDelete
  10. subhanallah..
    mmg cantik........

    pandai kamu edit gambar..

    ReplyDelete
  11. bestnye dah lepas kesane...>.<

    ReplyDelete
  12. Subhanallah... Ya Allah izinkan aku kesana jua suatu hari nanti Ya Allah

    ReplyDelete
  13. cnteknyaaaaa :) untunglah dapat ke sana :)

    ReplyDelete
  14. subhanallah...best nye klu dpt p sne...

    ReplyDelete
  15. beshnyo HJ, bilo kawe nok sapa pulok sano, mulo g maso kecik tok pehey gapo... kawe pun macey nok jakkit jugok la denga ww nih

    ReplyDelete
  16. masyaAllah. cantiknyee. bile ade duit dan rezeki nuru pon nk g sini :)

    ReplyDelete
  17. wah study kat sne eh..
    senang la ye nak buat umrah & haji..

    ReplyDelete
  18. Subhanallah..

    Saya rindu......huhuhuhuu...

    Semoga ada kesempatan kali ke3 saya ke sana lagi...

    ReplyDelete
  19. bile la nak sampai sane..huhu..teringin sungguh~

    ReplyDelete
  20. tengok gambar pun dah seronok..camne la kalau dapat sampai sana

    ReplyDelete
  21. indahnya kalau dapat jejakkan kaki kat sana =)

    ReplyDelete
  22. janji ada kepuasan yang tersimpan melihatnya depan mata.

    ReplyDelete
  23. insyaAllah nanti suatu hari nak jejakkan kaki di sana

    ReplyDelete
  24. bila nak bawak mama dgn abh ni . sobsob

    ReplyDelete
  25. kalo sape2 sampai sana..kontek la aku yek..hehe

    ReplyDelete
  26. cikai cikai pn tetap cantek. :)

    ReplyDelete
  27. cantik jugek,,,, dah dapat pergi ek,ke duduk sana? alhamdulillah,


    From My Fingertip

    ReplyDelete
  28. Subhanallah, lawa nya :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.