Arsenal Vs Swansea

ulasan permainan arsenal malam ni..aku tak nak cakap banyak..kalo fan Arsenal yang tengok match arsenal versus swansea tadi..memang sedih + frust..

arsenal menurunkan skuad yang dibarisi oleh schezny, matsacker, koscielny, sagna, gibbs, ramsey, arteta, frimpong, walcott, arshavin dan persie.. kalo korang yang baca ni peminat bola..mesti terlintas tiap kali baca nama tu muka2 diorang yang hensem..kalo wanita, diorang kenal ronaldo dan messi je..haha

aku tak tahu silap mana kat mana percaturan..aku mengharapkan perubahan besar selepas Wenger habiskan duit dok beli pemain2 untuk Arsenal..tetapi hampeh..game layu je..aku tengok pom mengantuk..tapi, sebab nak try streaming dengan internet baru ni.. memaksakan tengok gak sampai habis..

untuk kapten Arsenal kalo2 terbaca..sila ambil serius luahan hatiku ini..tak sanggup lagi aku dicemuh oleh fans2 Chelsea, Liverpool dan juga Man U..dikala entry ni ditaip pom, Man U dah score 3 biji da...tak patut la kita menang dengan Swansea 1-0 je..dah la tempat sendiri..

ps : tak minat entry bola boleh tengok je..jangan baca..ehe
Arsenal Vs Swansea Arsenal Vs Swansea Reviewed by Hafizin Jamil on Sunday, September 11, 2011 Rating: 5

9 comments:

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.