wordless wednesday

wordless wednesday wordless wednesday Reviewed by Hafizin Jamil on Wednesday, September 14, 2011 Rating: 5

47 comments:

  1. ape ni...restoran ape??best ke??? hahaha tetibe lapo..baru nengok name aje...

    ReplyDelete
  2. teringat kisah lama ke weh? hahaha..


    p/s: arghh ko.. sume jam aku ko kate jam lelaki... huh

    ReplyDelete
  3. dkna tau HJ rindu klate kan?? hihiii...terutamanya rindu nak makan budu :)

    ReplyDelete
  4. wow 4 season~~ d kelate ek~~
    untung la org kelate =)

    ReplyDelete
  5. aik ade erk,nape ika xpnh nmpk pun restoran ni hehe

    ReplyDelete
  6. Apakah ini? Siyes aku tak tau. :p

    ReplyDelete
  7. ape semua ni HJ?....akak tak pahamlah wei

    ReplyDelete
  8. vahhhhh sedap ke?mknan korea eh?

    ReplyDelete
  9. restaurant ape nie? kt kelantan je ek ade?

    p/s: draw je bole pegi?? hakhakhak

    ReplyDelete
  10. yeah! restoren ni dekat jgak ngan umah..sedap kerabu mangga kt sni

    ReplyDelete
  11. H.J promote restoren baru ko?hehehe

    ReplyDelete
  12. yg aku phm kota bahru kelantan je :P

    ReplyDelete
  13. yg aku phm kota bahru kelantan je :P

    ReplyDelete
  14. salam H.J....ini restoren makanan cina tapi halalkn H.J....

    best x makanan nyer...:)

    ReplyDelete
  15. ni kedai faberet ambo neh :) bilo balek mesia kto g makey duo hohoho

    ReplyDelete
  16. owh kat sini die ajin melepak..hi3, nak gi intai ar len kali...ki3

    ReplyDelete
  17. kat sarwak tak de kot tmpt ni?..haha tak pernah jumpa

    ReplyDelete
  18. four season....slalu ke sini dgn family:)) slmt makan2 besar ye!!!:))

    ReplyDelete
  19. pernah makan kat situ tahun lepas;)

    ReplyDelete
  20. fullamakkkkkkkkk...
    4 seasons tuuuuuuuu...

    ReplyDelete
  21. best ke, sedap ke? kat mana? hahaha

    ReplyDelete
  22. nak belanja ka???

    ReplyDelete
  23. ketinggalan... =.=" ----------->

    ReplyDelete
  24. kalau ada rezeki lebih k.ayu nak ke kelantan.. mesti syok kan>

    ReplyDelete
  25. hehehe.....chinese food kelate ye??

    ReplyDelete
  26. waaaa..mkn kt hotel,ley blnje kte pasni ye???hehe

    ReplyDelete
  27. owhhh..manala sy tau..sy tak pernah pegi sana :P

    ReplyDelete
  28. ohh, restoran 4 musim..
    tak pernah tau pulak :P

    ReplyDelete
  29. apakahhhhhh
    kat kelateee kah?
    hehehe

    ReplyDelete
  30. eeehhhh...dulu ada kat kl ni. tapi tak sama kot. tapi skrg dah tutup.

    dalam restoran yang dah tutup tu dulu ada empat musim. pilih nak makan kat musim ape. menu pun lain lain.

    syang dah tutup. akupun xtau kenpa.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.