gambar berbicara

gambar berbicara gambar berbicara Reviewed by Hafizin Jamil on Wednesday, February 22, 2012 Rating: 5

47 comments:

  1. aku nie buta photography .. tapi cantik :)

    ReplyDelete
  2. cantik lukisan ni..ada jiwa.

    eh, ke gambo edit?

    ReplyDelete
  3. ececehh.. cntik gmbar.. beli ktne? hewhewhewh..

    ReplyDelete
  4. siyes cantik sgt2 gambar neh....

    like3...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum H.J...lukisan atau gambar sebenarnya ke tu...:)

    ReplyDelete
  6. kapal tu gerak senidiri. takde kapten.

    cantek editing.

    ReplyDelete
  7. gambar sangat menawan, dan aku tertawan. ;)

    ReplyDelete
  8. lukis or edit. compius.. hukhuk

    tapi sangat ohsem.. =)

    ReplyDelete
  9. tennag je tgk kapal tu di malam hari

    ReplyDelete
  10. H.J .. ni real ke lukisan ? cantik sgt !

    ReplyDelete
  11. kapal nk g mano ni hj?? pulau ko?? hahaha.

    ReplyDelete
  12. wahh. ni budak photography ke? cantiknya gambar serious! :D

    ReplyDelete
  13. Canteknya gambar ni. Lokasi di mana ye??

    ReplyDelete
  14. gambar berbicara?
    tajuk entry nak jiwang aje hafizin jamil ni..hew hew~
    btw,ape signifikannye gmbr kapal ni?
    explain plz..=p

    ReplyDelete
  15. suasana subuh ke senja ni.. nice Foto... (",)

    ReplyDelete
  16. ni pun untuk jual gak ke ? keh keh keh

    ReplyDelete
  17. A picture can tells thousand words (:

    ReplyDelete
  18. yg pasti nie bukan kapal titanic..hahaha

    ReplyDelete
  19. perjalanan menuju destinasi. destinasi yang belum pasti. kita yang menentukan mana hala tujunya. =)

    ReplyDelete
  20. cantik gmbr ni bg sy yg xde seni ni. hihi.

    ReplyDelete
  21. HDR? chantek lew....kite jugak yang xlepas lepas lagik men HDR nieh...

    ReplyDelete
  22. lawa seyyy pic tu...suka tgk. sesuatu! :)

    ReplyDelete
  23. rasanya kalau da keluarkan compact camera masa ni,mau simpan balik.haha

    ReplyDelete
  24. cantiknyaaa...subhanallah!:D

    psss : nak tuisyen ek?heeee..

    ReplyDelete
  25. seeeeeeeeeeeeemart :)
    pandai ngedit :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.