wordless

wordless wordless Reviewed by Hafizin Jamil on Wednesday, February 08, 2012 Rating: 5

26 comments:

  1. cantik tmpat ni, kat arab ek?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum H.J...wah kat mane ni..?

    ReplyDelete
  3. saje la tu tunjuk gmbr nk kasi aku jeles...huh~

    ReplyDelete
  4. ehem3.. semart dik kite ter!~ mno ni dik?

    ReplyDelete
  5. siapalah yg kena buli ambik pic sebatu jauhnya ni...hehe

    ReplyDelete
  6. turki ke weh?

    retis da sampai sne tuuu

    ReplyDelete
  7. ni kat pyramid2 tu ke?ke bukan?huu..

    bestnya bestnyaa..

    lucky you!

    ReplyDelete
  8. jordan. saya ada tengok gambar kawan saya pergi sana. seronoknya pemandangan sana. subhanallah :')

    ReplyDelete
  9. macam dekat tempat orang dulu2 tuh lawan2 kann.
    teringin nak pergi.
    :)

    ReplyDelete
  10. apeke namanya..aku lpe plak..tp slalu mcm dlm citer gladiator kalo xsilap..

    ReplyDelete
  11. lain kali HJ tulis la sikit nama tmpt..

    ReplyDelete
  12. still kt jordan? ap name tmpt ni? cunnn :P

    ReplyDelete
  13. wooo..woo.. dulu pernah kuar kat tv3.. tunjuk tmpat.. pernah berangan nak ke situ gak...

    bestnyerr ko dpt g situ..

    ReplyDelete
  14. eh! ada manusia kat tengah tu :)

    ReplyDelete
  15. wuwuwuwuuu T___T *lap hngus bertakung ats bibir* nk ikotttt

    ReplyDelete
  16. bestnya dapat rasa pergi situ. rasa mcm masuk buku sejarah pon ada.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.