w.w aku bukan gay

edit dengan cara bantai..haha

**nampak gambar tu macam gay ke?
w.w aku bukan gay w.w aku bukan gay Reviewed by Hafizin Jamil on Wednesday, February 15, 2012 Rating: 5

33 comments:

  1. mcm tolak tiang je lagaknye..hahahaha

    ReplyDelete
  2. tidak pun.. okay je. cuma tu la, pantang kalau gambar berdua2 dgn jntina yg sama, mesti org nk label mcm2 kn.. :(

    ReplyDelete
  3. :) hehehe......biar apa orang kata bro

    janji bahagia dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  4. tak gay tapi gedik.kahkahkahkah..


    kidding lol..

    ReplyDelete
  5. mana ade GAY la.. okay je tgok..
    mcm penari trian tiang.. er? kbai

    ReplyDelete
  6. gay??? auwww! katakan tidakk! ok jer la..cam ngorat si dia jer..hakhak

    ReplyDelete
  7. nie baru betul betul jaga tiang gol...chayokkk

    ReplyDelete
  8. macam romantik plak posing ni... ehehe..

    ReplyDelete
  9. uishhh sapelahhhh yg cakap pic nie ada gaya gay ??

    huhuhuh rabunnn tuuuuuuuuuuuuuu ;)

    ReplyDelete
  10. tang mane datang nye gay tu? hahaha

    ReplyDelete
  11. sape yg ckp kau gay ni?
    habaq kat aku,biar aku sekeh.

    ReplyDelete
  12. abesla saham ko HJ

    jatuh merudum

    ReplyDelete
  13. aku dh lah tengah loya tak sihat, tengok gambar ni saja terus

    "blueekkkkkkkk"

    opss..haha!

    joke.

    ReplyDelete
  14. nampak mcm rebut tiang tu, ada lah!

    kalau nak nampak mcm gay..kena gambo pegang tgn..^__^

    ReplyDelete
  15. hahahaha...
    ya, anda bukan gay..pasal tu tolak tiang eh..:D

    ReplyDelete
  16. takde macam gay pungg??

    nampak macamm sweeettt. haha

    ReplyDelete
  17. xnmpk mcm gay pun hehehe...
    nmpk cm korg nk tumbangkan tiang gol tuh je haha

    ReplyDelete
  18. adela nampak sket gayanya..haha!~ =p

    ReplyDelete
  19. orang suka assume sekali pandang.. dua kali pandang pon sama.. haha

    ReplyDelete
  20. kalau tangan tuh dekat lagi sikit.
    kompem perfectly gay.
    hahaha

    ReplyDelete
  21. haha...tak nampak macam gay pun..apa yg aq nampak cuma...smart edit ni...kah3~

    ReplyDelete
  22. nampak 2 orang lelaki pegang tiang jer... tak ada ciri2 gay pom :)

    ReplyDelete
  23. tak nampak gay, nampak cam tak betul... hhaaa

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.