orang Jordan datang lagi

hari ahad. hari minggu dan hari untuk santai menyantai. hari ahad juga adalah hari sebenar untuk aku berlepas pulang ke malasia. tarikh yang asalnya termaktub di atas tiket untuk aku terbang bersama sama saudi airlines. tarikh 4 jun plak dijangka kaki aku sudah terpijak di alam nyata. negara nyata bernama Malaysia.kah3

tapi, itulah masalanya. tak jadi balik. extend tiket kepada bulan Julai. entah pape. rugi bilangan hari untuk aku berlibur.. biasanya macam tu la. time cuti lambat lg, mulalah terasa nak balik cepat. haaa.bila cuti dah datang, rasa tak nak pulang.

tersembunyi di dalamnya hikmah. semalam sempat lagi jumpa sahabat dari Jordan yang datang buat umrah. kalau aku balik hari ni, rasanya tak sempat kot nak bermesra. mungkin sibuk dengan persiapan packing & sebagainya. walhal memang tak pernah packing awal pun.

member yang kenal time aku bermusafir kat Jordan tika musim sejuk baru2 ni. sekali kenal, selamanya kita kenal. sekali bersahabat, sampai mati kita bersahabat kan.? orang datang tempat kita, kita pula yang kena layan diorang kan..? tambah2, sorang sahabat aku tu adalah pelakon korea, dan sorang lagi adalah YDP. sebab tu kena layan tu..haha

boleh tahu kan mana satu pelakon korea and mana satu YDP Kelantan.

orang Jordan datang lagi orang Jordan datang lagi Reviewed by Hafizin Jamil on Sunday, June 03, 2012 Rating: 5

12 comments:

  1. yeaaaa...dah nak balik klate... ;p

    ReplyDelete
  2. ni bebetoi rajin blogging ni

    #semangat ape y dtg ni

    ReplyDelete
  3. pulakkk .. x jadi balik lah nie yerr ;)

    ReplyDelete
  4. ada hikmahnya.. suruh ko studi lebih kut walaupun dah cuti.. haha..

    ReplyDelete
  5. balik cpt2..nnt akak kasi hampar karpet merah~ ;p

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum H.J...kesian nyer x dpt balik skg yer moga dpt juga balik ke Malaysia pd bln Julai nanti yer..:)

    caya la ada mamber pelakon Korea...

    ReplyDelete
  7. amboiii xnak balik plak ke huhu

    ReplyDelete
  8. aku bru nk kte slamat pulang trus x jd.. hahahaha :p

    ReplyDelete
  9. wahh pelakon korea..oppa!..kahkahkahkah..obviously boel tau kan mana satu k-pop ngan YDP..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Powered by Blogger.